[Librezale] Itzulpena baino zerbait gehiago

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urr 22, 23:14:50, CEST 2009

og., 2009.eko urrren 22a 18:09(e)an, Iker Perez de Albeniz - Txupete
-(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Hori da,
>
> nire ustez hauek dira egitekoak:
>
> 1) Zerrenda bat osatu: Aplikazioa, zertarako den, euskaratuta (Bai/Ez), Po
> fitxategian non dauden, nor den arduraduna, pootle proiektua
>
> 2) Aplikazioren bat euskaratuta ez badago, ta arduradunik ez badauka (ezta
> pootle proiektua ere) , nik pootle proiektua sortuko nuke ta aske zerrendan
> proposatuko nuke euskaraketan laguntzea.
>
> 3) Pootleren erabilera sustatu aplikazioak denon artean euskaratzeko.

Ez dakit ni naizen, baina hauek dagoeneko "inplementazio detaileak"
iruditzen zaizkit. Uste dut une honetan hobe dela ahalik eta indar
metaketarik zabalena egitea, hau da, deia luzatzea, eta inplementazio
zehatzari buruz gero hitz egitea. Txopik aurreko mezuan esan duena
finean, informazioa bikoiztu edo hirukoiztea saihestea.

Inpresio bat besterik ez da.