[Librezale] Itzulpena baino zerbait gehiago

Iker Perez de Albeniz - Txupete - txupete a bildua gmail.com
Ast, Urr 22, 18:09:14, CEST 2009

Aupa!

Hori da,

nire ustez hauek dira egitekoak:

1) Zerrenda bat osatu: Aplikazioa, zertarako den, euskaratuta (Bai/Ez), Po
fitxategian non dauden, nor den arduraduna, pootle proiektua

2) Aplikazioren bat euskaratuta ez badago, ta arduradunik ez badauka (ezta
pootle proiektua ere) , nik pootle proiektua sortuko nuke ta aske zerrendan
proposatuko nuke euskaraketan laguntzea.

3) Pootleren erabilera sustatu aplikazioak denon artean euskaratzeko.