[Librezale] Itzulpena baino zerbait gehiago

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urr 22, 23:16:32, CEST 2009

og., 2009.eko urrren 22a 10:18(e)an, Iker Perez de Albeniz - Txupete
-(e)k idatzi zuen:

> bertan PO fitxategiak non dauden, pootle poriectua euskaraz (baldin badago),
> etb.. azaldu nahi dut. Gura dudana da eskola 2.0 parte hartzen (edo artuko)
> duten gendea (maisuak, ikasleak, gurasoak..) euskaraketa munduan sartzea ta
> laguntzea.

Horretarako lagungarria ikusten duzu orri hau?
http://wiki.librezale.org/index.php/Lokalizazioa

Denbora oso gutxi eskaini zaio baina nahi izanez gero asko sakondu
daiteke gaian.