[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

assar asarasua a bildua telefonica.net
Or, Aza 20, 16:21:42, CET 2009

Ander Elortondo(e)k dio:
> Datu estatistikoak beti interesatu zaizkit, beharbada deformazio
> profesionala da.....

Beno, ba ni ere animatu naiz Euskalbarrerako ditugun estatistiken
laburpen bat egitera. Estatistika osoak hemen daude:
https://addons.mozilla.org/en-US/statistics/addon/5811

Euskalbar Firefoxen soilik erabil daitekeela kontuan hartuta, uste dut
interesgarria izan daitekeela Librezaleko kideentzat.

Erabiltzaile aktiboak eguneko: 6.000-7.000 inguru, asteburuetan
2.000-3.000 inguru
Kontuz honekin, horiek dira egunero Firefox ireki eta Euskalbar
instalatuta daukatenak, ez Euskalbar de facto "erabiltzen" dutenak.

Batez besteko deskargak: 82 eguneko.

Deskarga guztiak (Euskalbar 3.0tik aurrera egon direnak): 63.000.

Firefoxen bertsioa (gaur):
- Firefox 3.5 seriekoa: %43
- Firefox 3.0 seriekoa: %45
- Firefox 2.0 seriekoa: %6