[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Or, Aza 20, 12:42:36, CET 2009

Jatorrizko mezua: og., 2009-11-19 10:55 +0100, egilea: Julen
> [...]
> zaila halako zehaztasuna lortzea)
> - Iparraldean zenbait erabiltzaile baditugu, baina hegoaldetik
> iparralderako aldea nabarmena da.
> - Diasporan ere baditugu erabiltzaile fidel batzuk :)
>
> Nire susmo pertsonala da euskaldun jende *gehienak* oraindik ere
> erdarazko softwarea erabiltzen duela. Ohiturak aldatze kontua da, eta
> txikitatik eskolan hala hasiko balira, gauzak errazagoak lirateke.
>

> Hemendik aurrera zer nahiago duzue, txostenen berri nik aldian behin
> ematea edo zuzenean zerrendara bidal ditzatela eskatzea (HTML + PDF)?

Niri interesgarria iruditzen zait, batez ere eboluzioa ikusteko, eta
jendea euskarazko softwarera pasatzen ari den jakiteko. Niregatik,
noizean behin bada behintzat, zuzenean bidaltzeko, lan gutxiago
zuretzako.

Eskerrik asko laburpenagatik.