[Librezale] Eta uhinak gu harrapa aurretik, gainean bageunde?

teketen teketen a bildua gmail.com
Lar, Maiatza 30, 11:18:48, CEST 2009

Itzulpen automatikoa bezalako tresnak ez dut uste libre egingo dituztenik
eta hori da niretzako gauza interesgarriena. Idazten zaudela automatikoki
beste hizkuntza batera itzultzeko gaitasuna. Noski hori euskaraz egongo dela
amestea ere, hori da amets bat, baina beste hizkuntza batzuekin komunikazioa
asko erraztuko litzateke.

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2009 maiatza
29 12:12):