[Librezale] phpBB 3.0.4 euskaraz

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
As, Maiatza 19, 18:47:01, CEST 2009

Arratsaldeon Piarres!

>nonor ez zakiat zer den xD

Bécquerrek esango zukeen modura: "Nonor zer den itauntzen duzu? Nonor zara
ZU!"  o_O!

>baina ni animatu naiteke, ba al dago egitekoaren eta egiteko moduaren
argibiderik nombait?

Egia esan ez dakit lehengo bertsioaren antzeko sistema erabiliko duten ala
ez. Dirudienez irudiak PSD formatuan (Photoshop formatua, baina uste dut The
Gimpek ere formatu hori zabal dezakela) jaitsi eta gero testua aldatu baino
ez da egin behar. Agian gauza xinple-xinplea baino ez da eta baliteke baita
lehengo bertsioko botoiek balio izatea (oraindik ez ditut frogatu) baina
badaezpada eritziren bat jakin nahi nuke.

Foroan hau [1] aurkitu dut. Ez dakit baliogarria izan liteken

Eskerrik asko erantzuteagatik eta zorte on normaltasunera bueltatze
horretan!

Izan on!
ibon

[1] http://area51.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=26&t=25877