[Librezale] phpBB 3.0.4 euskaraz

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
As, Maiatza 19, 12:53:40, CEST 2009

2009/5/17 Ibon Idoiaga Basaras <bixerdo a bildua gmail.com>:
> Kaixo librezaleok!
>
> phpBBko azkenengo bertsioa euskaraz dagoeneko foro ofizialean[1] dagoela
> abisatzeko idazten neutsuen. Oraindik botoiak eta ikonoak euskeratzeko falta
> dira (animatzen al da nonor?)
>
> Izan on!
> ibon

nonor ez zakiat zer den xD baina ni animatu naiteke, ba al dago
egitekoaren eta egiteko moduaren argibiderik nombait?

Bide batez:

Buelta gehiegi eman nahi ez dizkiodan gauza batzuen ondoren, piskanaka
nire bizitzaren normaltasunera bueltatzea espero dut, apurka joango
nahiz posta guztia irakurtzen baina presazko zerbait balego kexatzeko
momentua da

ala...