[Librezale] Fwd: OpenOffice 3 eskuliburua euskaratzeari buruz

Asier asileoz a bildua gmail.com
As, Mar 31, 16:18:08, CEST 2009

Kaixo Julen,

Barkaidazu, ez dut eskuliburua zein den argitu, gaian sartuta zaudetenez
denok ezagutuko zenutelakoan nengoen.
Hauxe<http://infocom.deusto.es/openoffice-3-eskuliburua>da,
unibertsitateko webgunean zintzilikatu dut pdf eta odt formatuetan
ikasle eta irakasleok eskura izan dezagun.

Zuk emandako informazioa da behar dudana, esaten duzun bezala, seguru
jakiteko ezertan hasi aurretik ez dagoela horrelako ezer egina eta ez
dabilela inor horretan lanean. Berarekin harremanetan jartzen saiatuko naiz.
Nolanahi ere, hnelako itzulpen lan batek zentzua eta tokia daukala iruditzen
zaizu, ezta?

Mila esker

--
Asier Leoz