[Librezale] Fwd: OpenOffice 3 eskuliburua euskaratzeari buruz

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Mar 31, 10:34:09, CEST 2009

Aupa!

 Gidaliburu hori euskaraz izatea OSO garrantzitsua dela uste dut. Uste
dut inoiz eman den migraziorik handiena ematen ari dela eta inoiz baino
erabiltzaile gehiago dituela Ooo.

 3.0 gidaliburua ez dut uste zaharkitua geratuko denik bestea besteko
azkar. Adibidez datorren hilean aterako den 3.1 bertsioak ez ditu
aldaketa [1] eta [2] izugarriak aurreikusten.

  Nik itzulpena nolabait bideratzea animatzea besterik ez.

Izan libre, izan euskaldun!

[1] http://www.oooninja.com/2009/01/openofficeorg-31-new-features.html
[2]
http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Features#Features_planned_for_OOo_3.1_.28not_before_Wednesday_15th_April_2009_.29