[Librezale] Galdera bat Librezaleko web orriari buruz

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Lar, Mar 21, 22:43:57, CET 2009

 aupa !

 Arrazoia du Julenek.  Mozilla.org webetik orrialde bat deskargatu, estilo
orriak ere deskargatu, kodea pixka bat garbitu eta gure beharretara egokitu
nuen.  Gero html kodea lau zatitan moztu nuen: goiburua, ezkerreko menua,
edukia eta oina. Hortik aurrera, orri berri bat sortzeko, php bidez
"include"ak baino ez dira egin behar orrialde guztietan diseinu bera
mantentzeko.

 Teknika hau edozein webguneren diseinua kopiatzeko balio du. Julenek
aipatzen duen http://www.oswd.org/ delakoa oso baliabide ona da web diseinu
bat aukeratzeko.