[Librezale] Gobernu lokalek Microsofti emandako sariak direla eta

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Or, Mar 6, 13:16:06, CET 2009

Interesgarria iruditu zait niri ere Softcatalak idatzitakoa. Interesa izan
dezakeelakoan, euskaratu eta Mutilmedian ipini dut:

http://www.mutilmedia.com/?p=271

Inork akatsik edo aldaketa proposamenik ikusiz gero, eskertuko nuke
abisatzea :-)

Ongi izan,

Arkaitz