[Librezale] wikispaces.com euskaraz pootle.librezale.org sartzeko eskaera

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Lar, Eka 20, 07:53:59, CEST 2009

Aupa!

> Oraingoz ez dago adostasunik, eta beraz, oraingoz Wikispaces kanpoan
> geratuko litzateke.

Nik Julenek alternatiba libreak daudela oinarriturik argi esan dut
alternatiba libreak daudenean hori izan behar duela gure aukera.

Alternatiba librerik ez dagoenean bestelako azterketa egin behar da, zuk
eginikoa ez dut gaizki ikusten, gehiago egon daitezkeen arren.

> Inbidia ematen didazue gauzak hain argi eta tinko esaten dituzuenok.
Lasai txo!, nireagatik ez esan, Zalantzak ditut, beraz existitzen naiz
horietakoa naiz eta.

> [...]
> ahal dudanean euskaraz hitz egiten konformatzen naiz, ahal dudanean
> software librea erabiltzen saiatzen naiz, okela inongo beharrik gabe jatea
> zaiezten saiatze naiz eta inongo beharrik gabe ekologia ez ondatzen
> saiatzen naiz (ez dut kotxerik eta garraio publikoak erabiltzen ditut) eta
> abar. Denari lehentasuna ematea praktikoa ez zela iruditu zitzaidan,
> gizartetik kanpo geratzen nintzelako, eta orain pragmatikoagoa naiz.
> Kostata baina azkenean, aldi berean errezagoa eta zailagoa den tarteko
> bide bat hartu nuen. Inbidia ematen didazue gauzak hain zorrotz eta argi

Zorionez zuhaitzetik aspaldi erori ote nintzen, aukera on guztiak %100
bete ezinak direla argi neukan eta askotan "etsaiaren" tresnak erabili
behar direla norbere helburuak lortzeko, hori ez da makiabelo izatea.

Jakin letxugek negar egiten dutela moztean eta DNA ia osoa haragidun
animalien berdina dela landareetan. Beraz begetarianoak oro jaleak
bezain HILTZAILE madarikatuak dira, kopuru askoz handiagotan landare
animalia gehiago behar dira gure beharrak asetzeko eta.

Zein krudela den gure natura!!

Nik iritzi gehiago, ikuspegi gehiago entzutea nahi nuke, azken aldi
honetan librezale ixiltxo dugu eta.

izan libre izan euskaldun!