[Librezale] WordPress 2.8

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Eka 18, 20:07:31, CEST 2009

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2009 ekaina 12 01:28):
> Julen(e)k dio:

> SVNko atasak egin ditudala uste dut baina ez nago ziur:
> http://svn.automattic.com/wordpress-i18n/eu/tags/
>
> Egin ditudan aldaketak ez dira hor agertzen eta ez dakit zerbait txarto
> egin dudalako ala denbora itxaron behar delako den. Bihar jarraituko dut
> eta dena prest dagoenean esango dizuet.

Ez, ez dirudi ezer idatzi zenik.

Aurrekoan nola egin zenuen? Ze egitura jarraitu behar den ideiarik bai?
Denborarik ez baduzu egingo dut zure partez, baina astia baduzu, hanka
sartu aurretik nahiago zuk egin eta hurrengorako pausuak dokumentatuta
izatea.