[Librezale] WordPress 2.8

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Eka 7, 21:44:08, CEST 2009

Julen(e)k dio:
> Arratsalde on !!
>
> Zabaldu bidez enteratu naiz (katxis, ezin dut horrenbeste zerrendatara
> harpidetuta egon) WordPress 2.8 ateratzear dela[1] eta WPren wikian
> ekainaren 10a jartzen dute argitaratzeko moduko data bezala[2].
>
> Pentsatzen dut Txopi oso lanpetuta zabiltzala azkenaldian eta,
> ondorioz, WP 2.7ko PO fitxategia POT txantiloi berrira eguneratzeko
> astia hartu dut.

Ba primeran, eskerrik asko :-)

Itzulpen lanean laguntzeko, ondo egongo litzateke pootle-terminology.po
fitxategian wordpress2.7.po-rekin merge bat egiteko. Horrela, Pootlek
iradokizun hobeagoak egingo ditu.

Zuk egin badezakezu primeran, bestela ea asteazken gauean nik egin
dezakedan.

Goraintziak guztioi!