[Librezale] irudia + komunikazioa

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Urt 13, 17:04:56, CET 2009

*Fosdem > librezale*

   - Ez dut momentu batean ere esan Bruselan kanpaina komunikatiboa egitea.
   Badakit munduan pixel bat baino ez garela, han ere holan izango gara, duda
   barik.
   - Aipatzen nuena zen, librezaleko ordezkaritza bat Bruselan dela
   profitatuz, EHan librezaleri buruz lan bat egiten hastea. Komunikazioa,
   irudia. mezua.
   - Nazioarteko meeting edo foro hori baliatu, gure irudia isladatzeko.
   Ulertzen da?

Zer iruditzen zaizue hori?

*irudia*
Aipatutako guztiak berridatzi eta unairi pasako dizkiot...
dena dela, wikian jarriko bagenu... aportazioak han ondo geratuko lirateke

*librezale.org*
webgunea egokitzen hasi behar dogu... ez du inork ezer aipatu oraindik.
lantalde hori martxan jarri beharko dogu

jarraitu dezagun beraz, berbetan, proposamenak egiten, komunikazioa
prestatzen, gauzatzen....