[Librezale] irudia + komunikazioa

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Urt 13, 12:54:09, CET 2009

Tira.
Logo eta irudiaren aferan, zelan lortzen da adostasuna?

nola egin diseinatu sortu guztion gustukoa izango den elementu sorta bat?

agian, erabilerak emango digu atsegian, edo agian nekatu ere egingo gara.

hemen esandakoak batu eta diseinugileari igorriko dizkiot orduan.  ondo
baderitzozue.

webgunea aldatzeko eta, zelan egingo dugu? bloga webgunean integratzeko?

ondo iruditzen bazaizue, urtarrila baliatu dezakegu lan honetarako. eta
otsaila hasieran aurkeztu, FOSDEMeko presentzia profitatuz.
Han eta hemen.
Bruselan eta Euskal Herrian. Munduan alegia.

garen bezala. librezale.

ptx