[Librezale] Calendar euskalduna

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Urt 13, 08:02:05, CET 2009

Aupa!

Egutegia bera lokalizatzeko aukera dago, 'euskal egutegia(k). Egutegia
lokalizatzeak esan nahi du jai egunak aurrez berak adieraztea.
Espainiar estatuan estatuak hainbat jai egun izendatzen ditu, erkidego
autonomoak beste batzuk eta azkenik foru aldundiak bere eguna eta herri
bakoitzean jai dena.
Herri guztietakoa jartzea astakeria deritzot, baina nik herrialde
guztietakoak jarriko nituzke.
Bestalde Iparraldean erabat ezberdina dute egutegia. Bakarra ateratzea
zoramena litzateke. Nik uste bi euskal egutegi dela egokiena.
Egutegiak osotzeko seaskako egutegia erosiko dut eta horrela bide batez
iparraldeko ikastolei lagundu.

Zuek zein iritzikoak zarete, bat ala bi?

Ander.