[Librezale] irudia + komunikazioa

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Urt 15, 12:18:55, CET 2009

Lehenik eta bein esandakoekin ados nagoela esan behar ez bait dut eztabaidatan parte hartzeko
nahiko nuke aina denborarik...

teketen-(e)k esan zuen:
> Argazkirik gabe baina nik egin dezaket artikulu bat Gaztezulorako behintzat,
> guztion laguntzarekin. Galdera hauek erantzunda nahikoa litzateke artikulu
> bat egiteko. Gaur edo bihar hasi eta amaitu beharko nuke artikulua baino
> laguntzarekin egin ahal izango dudala uste dut. Ondo iruditzen bazaizue esan
> eta hasiko nintzateke. Galdera horiek erantzun nahi badituzue... horiek gero
> pixka bat moldatu eta artikulu formatuan jarriko nituzke.

> Beste alde batetik artikulu hau ondoren baliatu dezakegu hedabide arruntetan
> sartzeko. Zenbait hedabideetara bidali dezakegu. Horretarako kontaktu
> [...]

Nik ez dut deiak jasotzeko arazorik baina dudan asti gutxiarekin eta FOSDEM-era ezin joango naizela eta hobe beste
batek aurrerapausua emango balu bestela eskatu eta pribatuaki bidaliko zenbakia.

ala...

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...