[Librezale] osoitzABILDUAlibrezale aske zerrendatik ezabatu dut

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Or, Urt 9, 14:01:38, CET 2009

alaba berria hurrengo astean jaioko da...

Zorionak!!!!

Baina lasai, gerora lan gehiago emango dik jaio berritan baino. (niri
behitzat orain ematen didate lan gehiago....)

Ea amaitzen dudan tux-paint itzultzen hire lehen alaba horrekin
entretenitu dadin ;)

ondo ibili eta hobe pasa!

Ander.

pi(e)k dio: