[Librezale] osoitzABILDUAlibrezale aske zerrendatik ezabatu dut

pi pi a bildua beobide.net
Or, Urt 9, 11:00:50, CET 2009

Kaixo denei:

Lehenik azken bolarako desagerketa sentitzen dut baina alaba berria hurrengo astean jaioko da eta azken boladan apur
bat liatuta ibili nauk (jaio aurretik potroak ikutzen asteko azken unean buelta eman du eta) eta okerro izango dela
pentsatzen dut beraz ez dut uste nire aldetik behintzat aktibitatehandiegirik ikusko duzulea behinztat pare bat
astetan.

Beste aldetik osoitzABILDUAlibrezale helbdiea posta zerrendara birbidali zenez eta aske posta zerrendare partaide
zenen bertatik mezu batenbat jaso da (partaidetza postak) harpidetza ezabatu dut. Ez dut uste arazorik izango denik
inorrentzat baina badaezpada berri ematea hobe zela pentsatu dut.

ala...

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...