[Librezale] Xuxen IV, EusLinux 2009 eta Wordfast euskaraz

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Ots 5, 11:31:50, CET 2009

Aupa!

 ez dut izan mezu guztiak irakurtzeko denborarik, oraindik oso baxu nago
eta.....
edonola...

[.....]

> Behar, behar... badakigu ezetz (norbaiten patrikak ondo eskertua izango
> du honez gero).
> EHUX bezela, ez bada zerbait oso konkretua eskaintzen (segurtasunera
> zuzendutako banaketa, kimikarientzako banaketa, ...) eta ez bada
> bermatzen publikoa izango duela, uste dut dirua alperrik gastatzea dela.
>

> Bestetik, ni moskeatuta nago fitxategiek eta dokumentuek dituzten
> datekin: 2008ko urria. Ņo, eta orain egiten da publiko?
>
> Fx, Tb eta OOo-rako gehigarrietan dauden fitxategiak guztiak berdinak
> dira, MySpell motakoak (non da HunSpell?). Gainera, Firefox eta
> [...]

julen oso oker ez banago, guzti honen arduraduna gure posta zerrendako
entzule da.
Beraz zorionez hemen esandakoak iritzi zaizkio.