[Librezale] [Fwd: astekaria bidaltzeko helbide bat bidaliko?]

Txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Ots 3, 16:11:49, CET 2009

Onintzak Iruretak mezu hau bidali dit:

Kaixo Marko.
Astekaria bidali nahiko nizueke sarien erreportajearekin, baina ez
daukat  helbiderik. Nora  nahi duzue bidaltzea edo toki batera baino
gehiagotara? Zuk esan.

Nik uste onena astekaria pertsona bati bidaltzea dela onena. Nik jasoz
gero, eskaneatu eta zerrendara bidali dezaket.

Norbaiti ilusio handia egiten badio, esan dezala eta berak jaso dezala
paperezko bertsioa eta guri igorri bertsio digitala. Inork nahi du? Ba,
bidali iezadala bere helbidea.

Bihar ordu honetan erantzungo diot.

OHARRA: Larunbat honetan GARAko GAUR8 gehigarrian Librezaleri buruz idatzi
nahi dut. Oraindik artikulua idazten hasi ere ez naiz baina... Hain
liatuta egongo ez banintz, denon artean zuzendu ahal izango genezake
testua. Hurrengo sarirako utziko dugu :-P