[Librezale] [Fwd: astekaria bidaltzeko helbide bat bidaliko?]

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Ots 3, 16:50:46, CET 2009

2009/2/3 Txopi <txopi a bildua sindominio.net>:
> Onintzak Iruretak mezu hau bidali dit:
>
> =============================================================
>
> Kaixo Marko.
> Astekaria bidali nahiko nizueke sarien erreportajearekin, baina ez
> daukat  helbiderik. Nora  nahi duzue bidaltzea edo toki batera baino
> gehiagotara? Zuk esan.

> Nik uste onena astekaria pertsona bati bidaltzea dela onena. Nik jasoz
> gero, eskaneatu eta zerrendara bidali dezaket.
>
> Norbaiti ilusio handia egiten badio, esan dezala eta berak jaso dezala
> [...]

Aupa Txopi,

Nik uste bidezkoa dela astekaria zuk jasotzea, ARGIAkoei atenditzen
hartu duzun lanagatik bada ere. Gainontzekook eros dezagula!

Portzierto, artikulua aste honetan atera da edo hurrengo asterako da?

Nire bi xentimoak,