[Librezale] Zaldieroak ere Firefox euskaraz erabiltzen du

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Al, Ots 2, 09:43:16, CET 2009

 aupa Librezale ... ZORIONAK berriro !!

 kronika ederra Julen ... sariarekin zer egin? wikian ideia zoroen
lasterketa bat martxan jarri?

 niri momentuz bat okurritu zait:

 - Eusko Jaurlatxirlara bidali, software librearen aldeko manifestu batekin
... noski, ahalik eta agit-pro gehien sortzen.