[Librezale] Zeintzuk dira Librezaleren proiektuak?

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Abe 30, 22:46:58, CET 2009

az., 2009.eko aberen 30a 22:22(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> Aiba, ze gaizki dabilen memoria. Ahaztuta neukan, eta egia esanda ez
> dakit zenbat itzuli dudan, eta uste dut aurretik zegoela Zaraka
> erabiltzailearen itzulpena. Gainera, ez dut itzulpen hori zaintzen...
> baina nahi baduzue sartu daiteke eta docky-rekin bezala aldian aldian
> begiratuko dut. Kontua da, itzulpenarekin Zaraka hasi bazen, ea ongi
> irudituko zaion Librezaleren proiektuetan agertzea. Baina goian aipatu
> bezala horrek "Librezalek behintzat zainduko duela" esan nahi badu, ez
> litzake arazorik egon behar.

Beno, ba zuk nahi baduzu Zaraka horrekin kontaktuan jar zaitezke (uste
dut hau izan daitekeela: http://twitter.com/Zaraka) eta berari esan.
Bestela, momentuz nik ez nuke aipatuko Librezaleren proiektu gisa, ze
moskeatu egin daiteke.

Asier.