[Librezale] Zeintzuk dira Librezaleren proiektuak?

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Abe 30, 21:39:59, CET 2009

az., 2009.eko aberen 30a 16:52(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> Dockyri buruz, niregatik sartu daiteke. Oraingoz itzuli dut eta
> etorkizunean ere arduradun izateko asmoa daukat.

Bale ba.

> eta AMO... hori ere barruan sartzen da? Ze orduan Mozilla Europe ere
> sartu beharko litzateke, ezta? AMO mozillaren gehigarrien weba da.

"Mozilla" deitu dezakegun proiektu bat izan daiteke, eta hor aplikazio
espezifiko bati (Fx, Tb...) lotuta EZ dagoena sar dezakegu.