[Librezale] Zeintzuk dira Librezaleren proiektuak?

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Abe 30, 13:44:31, CET 2009

Aupa!

liauta nabil eta ezin sakondu baina......
badira batzuk era pertsonalean hasitakoak eta librezaleren poltsan
amaitu dutenak. (nik egoki ikusten dut aukera hori.)
horregatik egon daitezke hainbat proiektu librezaleek dutenak ardura eta
nahi izanez gero zerrendan agertu daitezkeenak (aurrekoarekin
koherentziaz egokia hau ere.)

Adibidez kuxkuxeatzen enteratu naiz docky itzuli berria dela. Aupa Ibai!!!
Ibaik nahi balu sar lezake. zergatik ez? hori bai, nahi balu.

ala, korapiloa nahasten, assarrena askatu gabe.....

Calendar zainduko dut, baina berriz off izango naiz martxoa arte.
izan libre izan euskaldun!

Ander.

30/12/2009 13:23(e)an, assar(e)k idatzi zuen: