[Librezale] FOSDEM 2010

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ost, Abe 23, 18:00:28, CET 2009

Aupa,

Ni irrikitan nago baina Mexikora azken lan bidaia noiz izango den
eztakit eta data hoiek aurrikusten ditut ziurrenik :( ahal bezain pronto
esaten dizut zerbait.

Bestalde, joatekotan, iaz bezala 2 egun egin beharrean, inor animatzen
da, posible izango banu behintzat, egun gehiago joatera?

Ondo izan!

MiKeL

Jatorrizko mezua: az., 2009-12-23 17:00 +0100, egilea: Julen