[Librezale] Kategorizazioa wikian

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Abe 23, 17:21:59, CET 2009

Lehen Anderrek komentatu duenaren haritik, Librezaleren wikian begira
egon naiz eta orri pila bat dago kategorizatu gabe:
http://wiki.librezale.org/index.php?title=Aparteko:Uncategorizedpages&limit=50&offset=0

Horiek denak kategoriatan sartzen hasi naiz, zuhaitz oso bat eratzeko.
Gogoan izan edozeinek lagun dezakeela lan hau egiten. Kategoria nagusia
hau da:
http://wiki.librezale.org/index.php/Kategoria:Nagusia

Anderrek zioen gauza bat ez dabil Librezaleren wikian, hain zuzen
azpikategoriak ikusteko ezkerrean agertu ohi den [+] ikurra. Hori
edukitzeko gehigarri bat instalatu behar zaio MediWiki-ri, hau:
http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:CategoryTree

Asier.