[Librezale] Wikiaren itxura aldatzea

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Abe 23, 10:46:27, CET 2009

Aupa!

uste dut nire ezjakintasuna aproposa dela erabiltzaile bisitariaren
tokian kokatzeko.
Goian librezale menua beti daukagu ikusgai.
Bestalde argitu didazun eran, artikuluaren menua automatikoki sortzen da.
Azpian, ditugun kategorietara joateko aukera agertzen da.

aurreko mezuetan ulertu dudanagatik, wikia da webgunearen muina eta
nolabait antolatuko dugu informazioa. Kategoriak erabiliko ditugu
horretarako? (kategoria artikuluari ematen zaion 'etiketa' biltzailea
dela ulertzen dut)

gaur eguneko wikian, librezale, webgune berrirako materialak,
Dokumentazioa, lokalizazioa eta lokalizazio proiektuak izeneko atalak
ditugu. Hauek kategoriak dira?

nik zuhaitza nionean, atal hauei buruz ari nintzen.
Badago aukerarik horrelakoak agertzea '+' ikono batekin eta bertan klik
eginez gero atal horren barruan dagoena agertzea?

bestalde
gaur eguneko nabigazioa desartu egiten da?
eta tresnak?

Ander.
deabru abokatu lanetan....

22/12/2009 20:52(e)an, assar(e)k idatzi zuen: