[Librezale] Wikiaren itxura aldatzea

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Abe 22, 20:52:45, CET 2009

ar., 2009.eko aberen 22a 19:30(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Wikiarena ere oso integratua itxura orokorraz, asko gustatu zait.
> Ekarpen erara, wikiko zuhaitz edo edukien menu modukorik?

Wikipediako artikuluek izenburu asko dituztenean agertzen diren edukien
menuak esan nahi duzu? Ala artikuluak kategorietan sailkatzen dituzten
menuak [1]?

Lehenak automatikoki agertzen dira orriak 3 izenburu baino gehiago
dituenean. Suposatzen dut hori ere (menuak agertzeko behar den
izenburu-kopurua) aldatu egin daitekeela.

Bigarrena badiozu, erraza da egitea, orri berria sortzean azpian
[[Kategoria:Denadelakoa]] jarri eta kitto.

Gehiago landutako beste irudi bat igo dut [2], hor aipatutako bi
elementuak ikus ditzakezu.

[1] http://eu.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Botanika
[2] http://img709.imageshack.us/img709/6061/librezalewikia.png

Asier.