[Librezale] Blagan.net egitasmoa MediaWikirekin

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Ost, Abe 16, 16:17:34, CET 2009

aupa asier,

Julenek esan duen moduan, oso interesgarria dirudien egitasmoa da.

Ba ez dakit, wikipedian jada instalatuta egoten da eta ez dugu aukerarik
plugin eta abarrekoak instalatzeko... Nik oinarrizko kontuak badakizkit
egiten, baina hortik aurrera ez dakit ezer. Wikipedian bakarrik ibilita,
sintaxi eta edizio kontuak eta ikasten dira eta ez horrenbeste softwareari
berari dagozkionak.

Agian beste wikilari batek eskarmentu handiagoa du softwarearekin.

Dena dela, begiratu bat botatzeko bada ere, ze eratako pluginak beharko
zenituzke? Zer da nahi duzuna, oinarrizko instalazioak ez dizuna egiten
lagatzen?

mikel

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko aberen 16a 15:42):