[Librezale] Webgune berria

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Abe 11, 09:20:11, CET 2009

az., 2009.eko aberen 09a 12:51(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Nire partez, momentuz UEUkoen egoerataz enteratzen saiatuko naiz eta
> gure balizko asmoen berri emango diet.
> Egoki ikusten bada, Softcatalàko moldaketak eta bestelakoak eskuratzeaz
> ere arduratuko naiz.

Esan didate UEUkoaren berri asteartean emango didatela.

Bestetik, Softcatalàkoek esan didatenez MediaWikiko txantiloiak
pasatzeko ez daukate batere arazorik; bestelakoak pasatzeko ere
printzipioz ez dute uste arazorik egongo denik baina taldean komentatu
nahi dute aldez aurretik.

Notizi gehiago dauzkadanean eguneratuko dut mezu hau.