[Librezale] Webgune berria

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
As, Abe 15, 10:27:35, CET 2009

Kaixo denei

oraindik ez ditut mezu guztiak irakurri baina bano apurka aurreratzen...

Nik diseinu eta holakoetan ezer gutxi lagundu dezaket baina egiten ari
zaretena oso gustoko dudala eta nire aldetik behintzat bide egokitiko
doala esateko aprobetxatzen dut.

Ezertan laguntza behar bada esan eta saiatuko...

ala...

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko
aberen 14a 23:42):