[Librezale] Fwd: Premios Buber Sariak

teketen teketen a bildua gmail.com
As, Abe 1, 23:27:00, CET 2009

Despistea aukeratuko dut, bestela enkaputxatua igoko naiz eta esaldi bakar
bat bota. Teklatuaren atzean dauden pertsona anonimo guztiengatik hartzen
dut saria, hurrengo urtean AAA akzesibilitateagatik sarituko gaituzuelakoan,
agur!

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2009eko aberen 01a
22:34):