[Librezale] Vuze-ren lokalizazioa prest

assar asarasua a bildua telefonica.net
Or, Api 24, 16:27:44, CEST 2009

Julen(e)k dio:

> Ideiarik ez. Nor ibili zen Azureusekin lanean? Webgune ofizialean
> begiratu duzu inor ageri den arduradun bezela? (Azken hau hobe ezertan
> hasi aurretik egitea).

Idatzi dut Vuze-k lokalizaziorako duen foroan[1].

> Zuzenean ez, baina Translate Toolkiteko bihurtzaileekin POra pasa
> daiteke eta Pootlera igo. Hala egiten dugu Mozilla familiako aplikazioekin.

Nik bihurtuko dut .properties POra eta bidaliko dizut. Zuri Julen?

Bide batez, TMX fitxategia ere badaukat. Agian ondo legoke TMXen biltegi
bat egongo balitz Librezaleren webgunean.

> pD: Zerrendara mezu berria idazteko ez erantzun beste hari bati,
> posta-bezeroak (eta mailman bezalako softwarea) nahastu egiten direlako
> hariak sortzean, izenburuari begiratu ordez mezuaren identifikadoreari
> begiratzen dietelako.

Nire errua. ;)

Asier.

[1] http://forum.vuze.com/thread.jspa?threadID=82426