[Librezale] Vuze-ren lokalizazioa prest

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Api 24, 18:18:41, CEST 2009

2009/4/24 assar <asarasua a bildua telefonica.net>:
> Julen(e)k dio:

> Nik bihurtuko dut .properties POra eta bidaliko dizut. Zuri Julen?

Nahi duzun bezala.
Honekin batera Pootlen proiektu berria sortu eta kudeaketarako
baimenak emango dizkizut.

> Bide batez, TMX fitxategia ere badaukat. Agian ondo legoke TMXen biltegi
> bat egongo balitz Librezaleren webgunean.

+1

Webgune berrirako (eta ahal bada, bitartean ere bai) ezinbestean tokia
bilatu behar zaio (ping !!).
Pertsonalki asko gustatzen zait Softcatalàko gunean[1] dagoen
errenkada naranja, sarbide zuzena ematen baitio hainbat informazio
praktikori.
Baina hori, webgune berria... martxan jartzeko gai izango gera?

Julen.

[1] http://softcatala.org