[Librezale] Software librearen aldeko ituna

Iratxe Esnaola Arribillaga extari a bildua gmail.com
Ast, Api 23, 22:41:21, CEST 2009

aupa aupa!

hemen naiz berriz ;-)

kontutxo bat bakarrik lobby-aren harira. Eztabaidaren hasieratik FSP-en
atzetik lobby bat sortzeko dauden [ egon litezkeen ] asmoez hitz egin da.
Eta lobby-a bera tresna egokia den edo ez ere aipatu da.

Lobby-ak ez dira, inondik ere, sistema bat demokratikoagoa bilakatzeko
tresna, erabat ados. Baina, Free Software Pact lobby bat da? Inizitibaren
sustatzaileak ez al dira Frantziar Estatuko eta Italiako SL-aktibistak?
ummm... Badirela baiezta dezaket, iturri fidagarrietatik. ;-)

Ez dakigu FSP-ek E7-ko hauteskundeetan eta gerora nolako eragina izango
duen. Baina lobby bat ez bada, zergatik aurka jarri?

Aurrekoan esan bezala, nire ustez, SL-ren inguruko eztabaida Europar
Parlamentuan mahaigaineratzea da helburua. Baina tira... beharbada ez... ;-)

gabon pasa,
ta muxu bat,
iRaTXe.