[Librezale] Software librearen aldeko ituna

Ibai Oihanguren 3arrano a bildua 3arrano.com
Ost, Api 22, 20:47:31, CEST 2009

Ba agian idatziko dut nire blogean argitaratzeko. Zerbait idaztekotan
nenbilen, eta gai egokia izan daiteke. Publikatu aurretik bialduko dut
hona.

Jatorrizko mezua: az., 2009-04-22 10:11 +0200, egilea: Txopi