[Librezale] Software librearen aldeko ituna

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Api 22, 10:11:38, CEST 2009

Ibai Oihanguren-(e)k idatzi zuen:
> Guztiz ados zurekin Txopi. Hori da nik ere pentsatzen dudana, nahiz eta
> zure mezua irakurri arte ez neukan horren argi, edo ez nekien. Patxik
> dioen bezala, mezu hau zure blogean, edo nonbait argitaratu beharko
> zenuke.

Topera nabil txo. Jardunaldi batzuetarako [1] bukatu berri dugun MDA [2]
proiektu baten paper bat idatzi behar dut. Eta hortaz aparte, IndyEHn lan
mordoa daukat atzeratuta eta beste hamaika gauza. Ibai, idatzi zuk
zerbait. Aurrera!

Txopi.

[1] http://www.mondragon.edu/jisbd2009/
[2] http://www.omg.org/mda/