[Librezale] Software librearen aldeko ituna

Ibai Oihanguren 3arrano a bildua 3arrano.com
As, Api 21, 22:27:20, CEST 2009

Guztiz ados zurekin Txopi. Hori da nik ere pentsatzen dudana, nahiz eta
zure mezua irakurri arte ez neukan horren argi, edo ez nekien. Patxik
dioen bezala, mezu hau zure blogean, edo nonbait argitaratu beharko
zenuke.

(aspaldian kasu gutxi egin diet Librezaleko kontuei, sentitzen dut)

Ibai.

Jatorrizko mezua: ar., 2009-04-21 13:55 +0200, egilea: Txopi