[Librezale] Fwd: [l10n-web] Help us create a cool video for the Firefox 3.5 launch

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Al, Api 20, 17:21:25, CEST 2009

Badut proposamen zehatz bat. edo bi.

Jakintza ikastolako MAiTE GOŅIri mezu bat grabatzea eskatuko nioke.

Euskaraz ari dira, ikastola batean ari dira, softwarelibrearekin ari dira,
umeekin/hezitzaileekin ari dira, EGA azterketan nota onena atera dute bere
ikasleek, sarean eredu dira... nolabait euskal komunitatearen ordezkaritza
hezurmamitu dezake Maitek.

Zer iruditzen zaizue?

Guk gure aldetik, euskarazko promo bideo bat ere egin genezake.

Boluntariorik?

Firefox 3.5ak, ikusten denez, bideogintzari lotutako berritasun
interesgarriak ere ekarriko dizkigu.

Guk gure aldetik, gure bideo propioa egitea da helburua. Lagunen laguntzaz,
hemen eta han bideo zati txikiz hornitua.

irratia.com egiten dugunok, bideolagun onak ditugu alboan. Eta bidea
kordinatzen hasteko arazorik ez.

zer moduz ikusten da?
Baten faltan bi proposamen.

-nazioarteko bideorako MAite Goņiren mezua grabatzea (30 segundu)
-guk geuk bideo propio bat (edo gehiago) egin eta zabaltzea (librezale
bezala)

zuen iritzien zain orain.