[Librezale] Fwd: [l10n-web] Help us create a cool video for the Firefox 3.5 launch

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Api 20, 20:43:24, CEST 2009

2009/4/20 patxi gaztelumendi <patxi a bildua gaztelumendi.org>:
> Badut proposamen zehatz bat. edo bi.
>
> Jakintza ikastolako MAiTE GOŅIri mezu bat grabatzea eskatuko nioke.
>
> Euskaraz ari dira, ikastola batean ari dira, softwarelibrearekin ari dira,
> umeekin/hezitzaileekin ari dira, EGA azterketan nota onena atera dute bere
> ikasleek, sarean eredu dira... nolabait euskal komunitatearen ordezkaritza
> hezurmamitu dezake Maitek.
>
> Zer iruditzen zaizue?
>
> Guk gure aldetik, euskarazko promo bideo bat ere egin genezake.
>
> Boluntariorik?
>
> Firefox 3.5ak, ikusten denez, bideogintzari lotutako berritasun
> [...]

Patxi, proposatutakoa lotzeko eta aurrera eramateko gai bazara, aupa zu!
Nik ezin dut aparteko laguntzarik eskaini, badaukat nahikoa saltsa
bestela ere...

Lehenengo mezuan dago helbidea, gogoratu biharko eguna jarri zutela
azken egun gisa, beraz onena hariak lotu bezain pronto interesa
helaraztea.

Bukaeran Firefoxen banaketarako hartu edo ez, bideoa hor egongo da eta
inondik inora ekarpena politta izango da euskal komunitatearentzat
(I'm a PC bideoa datorkit burura).

Bestetik, Librezale modura bideoa? ez dakit, nik uste bideo batekin
baino kaņa gehiago eman dezakegula eduki libreei begira Firefox
berriak emango diguna zabaltzen. Egia da bideo batek hori ilustratzen
duela, baina gaur egun Interneten bideoa besterik ez dago...

Ea jendeak zer dioen,
Julen.

pD: gogoratu denei erantzuten, baliteke mozilla zerrendako zenbait
zerrenda nagusian ez egotea (eta alderantziz).