[Librezale] Software librea nahi dugu

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Ira 19, 11:48:50, CEST 2008

Julen-(e)k idatzi zuen:
> Aupa,
>
> Pentsatzen nuen Txopik honez gero mezua zerrendara bidaliko zuela,
> baina oker nago antza xD

Egia da! 8-0

Librezale, nola ez, ekimen hau aurkeztu beharreko lekuen artean dago[1].
Eta ni mezua bidali nuelakoan nengoen! Eskerrik asko informazioa
zabaltzeagatik Julen, eginda zegoelakoan bait nengoen.

> [...]
> gure ideia, une egokia heltzean sinadurak ekitaldi ireki eta publiko
> batean aurkeztea da. Gutxienez Euskal Autonomi Erkidegoan bizi direnen
> sinadurak, Eusko Jaurlaritzari dagozkionak bait dira.
>
> Ekimen hau guk martxan jarri dugun ilusio berdinarekin hartzea espero
> dugu. Nola ez, gurekin elkartrukatu nahi ditzakezuen edozein ideia,
> iradokizun, laguntza eta proposameni guztiz irekiak gaude. Gurekin
> kontaktatzeko  info a bildua queremossoftwarelibre.org helbidera idatzi,
> erabiltzen ari garen posta zerrenda publiko eta irekiaren aliasa bait

Nigatik ere, ados. :-D

Txopi.

[1] http://www.mundurat.net/ezebez/index.php/FirmasSwLibre/lista