[Librezale] [Mozilla] Mozilla Europe Camp: laburpena

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Urr 30, 09:53:53, CET 2008

Julen-(e)k esan zuen:
> (Barkamenak mezua birritan jasotzen duzuenoi)
>
> Eta gutxi gorabehera hori da asteburuaren laburpentxoa. Inpresio
> nabarmen batekin bueltatu naiz: talde bezala asko dugula egiteko,
> hobeto (des)koordinatu behar garela, gehiago zabaldu behar dugula gure
> jarduna, kide berriak lortu behar ditugula, ... asanblada baterako
> aitzakia beharbada?

Milesker laburpenagatik (zein enbidia egia esateko).

Nik behintzat asanbladako deialdia egingo nuke baina ahalik eta gehien zabalduaz ea norbait animatzen den.

--
Piarres Beobide