[Librezale] [Mozilla] Mozilla Europe Camp: laburpena

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urr 30, 09:08:34, CET 2008

3ARRANO(e)k dio:
 > Jatorrizko mezua: al., 2008-10-27 19:40 +0100, egilea: Julen
 >
 > Nik oraingoz Evolution erabiltzen dut (Ubunturekin integrazio
 > kontuegatik, batipat, ea hau hobetzen duten Thunderbirden), baina
 > interesa daukat Thunderbirderako berrikuntza horietan. 3. bertsioan
 > etorriko dira, hala etorkizun urrunagorako zerbait da?

Printzipioz 3.bertsioko hobekuntzak aurkeztu zizkigun, gero feature-ren
bat kanpoan lagako duten batek daki. Edozein kasutan, hortxe daude
nightly-ak probatzeko.

(...)

 > Zure blogean Mancomuni buruz idatzi duzuna irakurri dut, eta ideia oso
 > ona da, baina hemen egiteko aukerarik ba al dago? Batetik, EuskalGNUkoek
 > aurreko batean pi-ri nola erantzuten zioten ikusita, ez dakit nik... eta
 > gainera, Eusko Jaurlaritza Microsoften eskuetan dagoela begi bistakoa
 > da.

Arazoek tokian tokiko ezaugarriak dituzte baina inspiratzeko moduko
kasua da, batez ere gauzak ongi doazkiela ikusita.

Julen.

(Mesedez, erantzutekotan bi zerrendetara erantzun, bestela haria galtzen
baita!)