[Librezale] [Mozilla] Mozilla Europe Camp: laburpena

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Urr 30, 10:18:03, CET 2008

> Julen-(e)k esan zuen:

Ikusita zein liatua gabiltzan denok, deialdia denboraz egitea komeniko
litzateke....
ni asanbladarako eguna eta tokia proposatzera ausartuko naiz

Zer moduz abenduaren 5ean Durangon?

ondo ibili eta hobe izan!

Ander.