[Librezale] [Mozilla] Mozilla Europe Camp: laburpena

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Urr 28, 09:13:38, CET 2008

imamon(e)k dio:
> Julen(e)k dio:
>>
> iPhone eta XXxxari buruz berririk bai?

Dakizuen bezela iPhonea kontu berezia da. Edonola ere, ziur nago saiatu
gogor saiatuko direla plataforma horretan martxan jartzen, Mozillako
jende *askok* baitarabil iPhonea.

Bide batez, komentatzea ahaztu zitzaidan: Tristan Nitotekin hizketan
(zerbeza eta ardo pare bat edanak zituen jada), esan zuen aukera urrun
bat bazela Fennec-en lokalizatzaileei Nokia tablet bat emateko. Ez dute
halakorik agindu baina aukera aztertzen ari direla esan zuen.

(...)

> Non geratu dira Librezaleren kamisetan egiteko proposamenak?

Asmo hutsean geratu zen, wikian daude orduko diseinuak[1] baina ez dugu
urrats gehiago eman horri begira.

> Geurean okerrago gaude. Jaurlaritza Microsoft-ekin sinatzen ditu
> akordioak eta software librea bigarren plano batean geratzen da.

Ohar mentala: Susok komentatu zidan Malagako OSWCan (Open Source World
Conference) egon zela egun batzuk lehenago Jaurlaritzako baten batekin
hizketan eta Software Libreagatik oso interesatuta agertu zela
azpimarratu zuen.

(...)

> Zer iruditzen asanblada ireki bat  egiten badugu?

Nik ideia hori bota dut, gainera aspaldi da Librezalek ez duela
asanbladarik egiten (2006ko maiatzean azkena!)[2].

Gero arte,
Julen.

[1] http://wiki.librezale.org/index.php/Kamiseta
[2] http://wiki.librezale.org/index.php/Asanbladak