[Librezale] Durangoko azokako bilera

Asier Sarasua asarasua a bildua telefonica.net
As, Aza 25, 21:18:24, CET 2008

Hau da nire proposamena:
Nire herria Euba da. Trena eta Bizkaibusa dauzka orduro larunbatetan eta
ordu erdiro aste barruan. Durangora trenez bost minututan iristen da.
Trenez, Durangora iritsi baino lehen dagoen geltokia da (Bilbotik
etorriz gero).

Badago Udalak utzitako bi lokal herrian.

Bata herrian bertan dago, bi gela dauzka eta libre egoten da
arratsaldeko seiak arte. Seietatik aurreta geletako bat karta jokorako
erabiltzen dute herriko emakumeek, beraz apur bat deserosoago egongo
ginateke, baina hala ere bilera jarraitu genezake.

Bestea herriko eskola zaharra da. Herritik bost minutura oinez. Herriko
gazteek daramate eta esan didate ez dagoela hain ondo prestatuta bilera
bat egiteko, baina beste aukerarik ez badago erabil daiteke.

Nik ostiral arratsaldean ezin dut Gasteiztik irten bostak baino lehen.
Aukeran, nahiago nuke bilera larunbatean egingo balitz.

Zer moduz larunbat arratsaldean, bazkalostean, aipatu dudan lehen
lekuan? Lauretan edo...

Asier.

Txopi(e)k dio: